Τετάρτη 21 Ιανουαρίου 2015

ΒΙΟΓΡΑΦΙΚΟ


Μαρία Shima Rama Μπούσμπουλα

Γεννήθηκα στους Παξούς της Κέρκυρας το 1971 και μεγάλωσα στην Αθήνα.
Το 1990  φοίτησα σε σχολή Φυσικοθεραπείας. Παράλληλα και για σύνολο 12 ετών, εργάστηκα σε διαγνωστικά εργαστήρια.


Η καθημερινή μου επαφή με τους ανθρώπους που χρειάζονταν ιατρική βοήθεια με έφερε ακόμα πιο κοντά στην ανάγκη μου να μελετήσω μια περισσότερο ολιστική θέαση της θεραπείας.

Τα θέματα που εμφανίστηκαν ξαφνικά, ως προς την δική μου υγεία, επιτάχυναν την αναζήτηση. Προσπαθώντας να βρω απαντήσεις, ασχολήθηκα ιδιαίτερα με τη μελέτη των εναλλακτικών θεραπειών.

Ολοκλήρωσα τα μαθήματα που συνοδεύουν το δίπλωμα της Ρεφλεξολογίας και του Βελονισμού στην Ακαδημία Αρχαίας Ελληνικής και Παραδοσιακής Κινέζικης Ιατρικής (Βασική Θεωρία της Παραδοσιακής Κινέζικης Ιατρικής, Διάγνωση και Διατροφή) και συνεχίζω ακόμα τις σπουδές μου, με στόχο την βαθιά εσωτερική μελέτη των θεραπευτικών τεχνών και της φιλοσοφίας που τις υποστηρίζουν.

Παρατηρώντας τον άνθρωπο, σε σχέση με τον τόπο του, τα βιώματα του, τα συναισθήματα του και γενικά σε σχέση με το Όλον, βρέθηκα μπροστά σε μια νέα οπτική αντίληψης, της υπέροχης σοφίας του σύμπαντος.

Εξαιρετικοί θεραπευτές συνόδευαν τις επιλογές μου, φροντίζοντας με αγάπη να φωτίζουν τη διαδρομή μου.

Ευρισκόμενη σε μια διαρκή αναζήτηση, οδηγήθηκα στην παράδοση του Agni Eickermann και ολοκλήρωσα το γεμάτο αγάπη  σεμινάριο του,  Δρόμο προς το Φως, καθώς και την εκπαίδευση μου ως σύμβουλου Alpha Chi & ενεργειακού Feng-shui (Feng- shui χώρων και σώματος).

Αποκτώντας πρόσβαση στο 8ο τσάκρα μέσα από την εκπαίδευση μου, είμαι σε θέση να αντιληφθώ καθαρότερα τη ζωή σαν ένα πνευματικό ταξίδι, μεταμφιεσμένο σε φυσική εμπειρία και να ακολουθήσω πιο εύκολα τις παροτρύνσεις της ψυχής, ως προς την εκπλήρωση του Ιερού Συμβολαίου που φέρει μαζί της σε κάθε ενσάρκωση.

Εφαρμόζοντας συνεδρίες βελονισμού, Ρεφλεξολογίας, Τεχνικές του Su Jok, Ενεργειακές Θεραπείες, Ατομική Συμβουλευτική, Ενεργειακό Φένγκ Σούι χώρων και σώματος, βιωματικά σεμινάρια, θεραπευτικές κάρτες της Akasha Chakra Essences, ακολουθώντας τις ανάγκες της ψυχής και τα σημάδια του σώματος, γίνομαι συνοδοιπόρος των ανθρώπων που αναζητούν το προσωπικό τους μονοπάτι, ψάχνοντας τις δικές τους απαντήσεις μέσα από τις ιδιαιτερότητες της ζωής τους.

Ως κομμάτι της υπέροχης Θεϊκής Σοφίας, στην οποία όλοι έχουμε ξεχωριστό ρόλο, διδάσκω και διδάσκομαι φτάνοντας συνεχώς όλο και πιο κοντά στην εσωτερική γαλήνη και την συμπαντική αγάπη.

Είμαι μητέρα δυο αγοριών και ασχολούμαι ιδιαίτερα με την θεραπευτική των παιδιών.



Το θεραπευτικό μου κέντρο βρίσκεται στο Μαρούσι.


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου