Παρασκευή 25 Νοεμβρίου 2016

Το μήνυμα της ημέρας


                                                        Το μήνυμα της ημέρας 

                                      Νέο Πνευματικό Συμβόλαιο




«Αγαπητό Πνεύμα, γράφω ένα καινούργιο συμβόλαιο, νιώθω την κυριαρχία της βιολογίας μου, γνωρίζω ότι έχω βοήθεια και ξέρω ότι υπάρχουν περισσότερα απ’ όσα μπορώ να δω. Διεκδικώ τα κομμάτια και τα μέρη του DNA μου που εκλιπαρούν να ενεργοποιηθούν και αναδιατάσσω τα γονίδια μου. Αναδιατάσσω το ρολόι του χρόνου και με το παρόν το επιβραδύνω. Θα ζήσω πολύ περισσότερο απ’ ότι έλεγε το αρχικό μου συμβόλαιο όταν γεννήθηκα καθότι το ξαναγράφω. Και θα το υπογράψω σήμερα. Αν αύριο δω αυξημένη σοφία να το βελτιώνει τότε θα υπογράψω ένα καλύτερο».

                                              Live Kryon Channeling :«Η ΠΡΟΚΛΗΣΗ ΤΗΣ ΓΡΑΜΜΙΚΟΤΗΤΑΣ»
                                                 Ζωντανή επικοινωνία του Κρύων στο Nashua, New Hampshire
                                               Σεπτέμβριος 2004 
μετάφραση: ρένα λογιάκη - 2016





Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου