Κυριακή 10 Μαρτίου 2019


Τελευταία Κυριακή της Αποκριάς 

Κυριακή της Τυρινής 

Κυριακή της Συγνώμης 



Συγνώμη ζητώ από εσένα που σε πλήγωσα άθελά μου!

Συγνώμη σε εσένα 


Συγνώμη σε εμένα!

Συγνώμη ψυχή μου!

Συγνώμη που σε έκρυψα πίσω από μια αποκριάτικη μάσκα.


Συγνώμη που ξέχασα πως είσαι θεϊκά πλασμένη. 

Συγνώμη που λησμόνησα το υπέρλαμπρο φως σου,

συγνώμη που αμφισβήτησα τη σοφία σου,

συγνώμη που χάθηκα σε ξένα μονοπάτια!

...

Απόλαυσε σήμερα για άλλη μια φορά τη μάσκα που φοράς

Γέλασε 

ακόμα και αν κάτω από τη μάσκα κλαις 

Γίνε όμορφη, πολύ ,

ακόμα και αν κάτω από τη μάσκα πιστεύεις άσχημη πως είσαι. 

Γίνε Θεός 

ακόμα και αν κάτω από τη μάσκα πιστεύεις θνητός πως είσαι. 

Ψυχή μου 

Συγνώμη 

Θυμάμαι τώρα 

Shima Rama΄s Kosmos


Σημείωση : Σήμερα η εκκλησία μας μνημονεύει την έξοδο των πρωτόπλαστων από τον παράδεισο.
                   Χαμένοι λέει, φοβισμένοι, έξω από τις πόρτες του Παραδείσου, έκλαιγαν για 
τα δεινά που θα τους βρουν στην παρακάτω διαδρομή τους.
                    Η λύση ήταν απλή! Τόσο απλή που δεν το σκέφτηκαν καν, μια που προτίμησαν να κολλήσουν στο γεγονός και στις αρνητικές συνέπειες.
                     Μετάνοια, συγνώμη είναι η λύση και είναι ξεκάθαρη, αν κοιτάξεις με τα μάτια της καρδιάς.
                      Αν ο Θεός ήθελε να κρυφτεί κάπου, θα κρυβόταν στις καρδιές των ανθρώπων, γιατί αυτό θα ήταν το τελευταίο μέρος που θα έψαχναν.

                      Θεός είσαι ψυχή μου!

                      Τίποτε λιγότερο!

                      Πίστεψε !

                      Σ αγαπώ! 


Shima Rama΄s Kosmos

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου