Κυριακή 6 Οκτωβρίου 2019

Πέτα ψηλά


Πέτα καρδιά μου

Πέτα ψηλά


                       
                                          

Πέτα καρδιά μου,

πέτα ψηλά!

Πέτα με εμπιστοσύνη!

Μην ανησυχείς είμαι εγώ εδώ.

Εγώ θα σε πιάνω κάθε φορά που επιστρέφεις.

Κάθε φορά που υλοποιείς.

Κάθε φορά που ξεκινάς  πάλι από την αρχή.

Κάθε φορά που πετάς πάλι ψηλά.

Κάθε φορά που νέες δημιουργίες φέρνεις από τον ουρανό στη γη.

Πέτα!

Εγώ σε ξέρω καλύτερα από τον καθένα.

Εγώ σε αγαπάω περισσότερο από τον καθένα.

Εγώ!

Γιατί

εγώ είμαι Εσύ!

Το θεϊκό κομμάτι μέσα σου.

Σε εμπιστεύομαι καρδιά μου.

Με εμπιστεύεσαι και εσύ.

Το ξέρω.

Πέτα.

Πέτα ψηλά.

Όλα είναι δυνατά.

Όλα είναι επιλογές.

Επίλεξε αυτό που λαχταράς.

Υλοποίησε το.

Ζήσε το.

Εγώ είμαι εδώ.

Είσαι απόλυτα ασφαλής.

ShimaRama 's Kosmos 



                                                                        photo : https://thesunsetshop.com/blogs/sunset-blog/mother-natures
                                                                                                                                  

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου