Κυριακή 12 Ιουλίου 2020

Επέτειος γάμου Χρυσή 

Για τους γονείς μου με αγάπη  

                Η εικόνα ίσως περιέχει: 2 άτομα, άτομα στέκονται και γάμος   Η εικόνα ίσως περιέχει: 2 άτομα, άτομα στέκονται, δέντρο και υπαίθριες δραστηριότητες

Φτάσετε στα χρόνια τα Χρυσά!
50 χρόνια γάμου ! Τα Χρυσά! Χρυσή επέτειος !
Σας καμαρώνουμε 

Να ζήσετε, να συνεχίσετε να είστε ευτυχισμένοι, αγαπημένοι μου γονείς  !

2 παιδιά (κορίτσια   )
3 εγγόνια!
Γεμάτη ζωή!
Ο κάθε ένας με τον δικό του τρόπο, τις δικές του επιλογές, ζωές μαζί και μόνοι, παράλληλες ζωές, μα ο παρονομαστής κοινός: αγάπη, σεβασμός, ευγνωμοσύνη.

Ο Άγιος Παΐσιος του οποίου την ημέρα τιμούμε σήμερα, ευλογεί τον γάμο σας! Συν οδοιπόρος της οικογένειας σε κάθε δυσκολία και χαρά!
Πολλές οι δυσκολίες, μα ακόμα περισσότερες αυτές οι χαρές!
... Και είμαστε όλοι εδώ, ζωντανοί, στην σκηνή ... στην στιγμή...
Αν διάλεγα ξανά γονείς , εσάς θα διάλεγα !
Αν διάλεγα ξανά οικογένεια, αυτήν θα διάλεγα!
Πολύτιμο δώρο σας, σε εμένα, η αδελφή μου!  ! 💐🥰💐

Υποκλίνομαι στην σοφία σας!
Τιμή μου να ανήκω σε αυτήν την οικογένεια !

'Άριστα στον ρόλο του γονιού αγαπημένοι !
Είστε ελεύθεροι πια, να απολαύσετε τις προσωπικές σας στιγμές, και μαζί και μόνοι!
" Ελευθερία " ήταν, είναι και θα είναι, η σημαία της οικογένειας μας!
Αγάπη άνευ όρων και ευγνωμοσύνη ! Απλά! 🙏  🙏



Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου