Σάββατο 30 Μαΐου 2020

Χαρούμενα γενέθλια

Το μήνυμα της ημέρας 

Χαρούμενα γενέθλια

Η εικόνα ίσως περιέχει: κείμενο

Πολλά ήταν αυτά που πέρασαν !
Εύκολα ,δύσκολα, φωτεινά, σκοτεινά!
Πολλοί κύκλοι ολοκληρώθηκαν, νέοι άνοιξαν!
Ευγνωμοσύνη 🙏  🙏

Επιλέγω να μείνω στην στιγμή, στο χαμόγελο, στο άρωμα των λουλουδιών, το χάδι του ουρανού, στην αγκαλιά της μάνας γης, στην ανάσα που γεμίζει το στήθος μου!

Επιλέγω να μείνω στη στιγμή, που ο χτύπος της καρδιάς μου, μου θυμίζει πως συνεχίζω να είμαι ζωντανή !
Είμαι εδώ ! Στον πλανήτη Γη !
Μου αρέσεις βρε ζωή ! Σ αγαπώ πολύ!  !

Είμαι σίγουρη πως ήρθε η ώρα να απολαύσω τα δώρα τα Κοσμικά!

Είμαι έτοιμη !

Ξέρω πια, πως όλα παίζονται σε μια παράσταση που εμείς οι ίδιοι δημιουργούμε !

Φτάνει το δράμα! Φτάνουν οι ρόλοι οι δύσκολοι , οι βαρύγδουποι, οι σπουδαίοι!

Το νέο έργο έχει ευκολία, ροή, αφθονία, ομορφιά, απόλαυση, χαρά, αγάπη , έρωτα, έμπνευση, δημιουργία,άπλετο φως και μπόλικη χρυσόσκονη!

Η αυλαία ανοίγει σήμερα το μεσημέρι!

12.40 ακριβώς   !

Είστε όλοι καλεσμένοι, σε ένα Κόσμο πασπαλισμένο με αγάπη !
                                           Μαρία Shima Rama Μπούσμπουλα 
   Σύμβουλος Ευζωίας με ολιστική προσέγγιση
  Shima Rama's Kosmos 






Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου