Παρασκευή 1 Μαΐου 2020

Καλώς όρισες Μάη

Το μήνυμα της ημέρας

Καλώς όρισες Μάη μου καλέ μου μήνα 

                                              
Ο Μάιος μας έφτασε
εμπρός βήμα ταχύ

να τον προϋπαντήσουμε
παιδιά στην εξοχή.
Δώρα στα χέρια του πολλά

Και όμορφα κρατεί

Και τα μοιράζει γελαστός
Σε όποιον το ζητεί.

Καλό μήνα ομορφιά μου 
Φόρμες, αθλητικά παπούτσια , γυαλιά ηλίου και φύγαμε ....
Τι ;;;;;; Όχι ;;;;;;;; ωχχχχχχχχχχχχχ 😱😱😱🥳🥳🥳😎😎😎

Μένουμε μέσα !!!! 😬😬😬!!!!
Μα αφού είμαστε όλοι έξω !!!! 🤔🤔😬😬!!!!
Καλά καλά , σίγουρα δεν μπορούμε να ξεχυθούμε στα λιβάδια και να πλέξουμε στεφάνια!
Να σου εξομολογηθώ κάτι όμως ;
Δεν μου αρέσει να κόβω τα λουλούδια !
Μου αρέσει να τα μυρίζω και να τα φωτογραφίζω !

Από μικρή είχα αυτό το θέμα!
Όλες τις μέρες , εκτός από την ημέρα της πρωτομαγιάς.

Χαιρόμουν κάθε φορά που καθόμουν στην αγκαλιά της γη και έπλεκα στεφάνια !
Τα Μαγιάτικα στεφάνια έχουν πάντα υπέροχο άρωμα παιδικών χρόνων!
Μετά όμως, στεναχωριόμουν καθώς τα έβλεπα να μαραίνονται , 
έτσι σκέτα , χωρίς νεράκι να τα δροσίζει ...
Χτες σκεφτόμουν πως δεν θα φτιάξω φέτος στεφάνι!
Θα αγοράσω γλάστρες με λουλούδια για το μπαλκόνι μου!
Δεν το είπα σε κανέναν!
Γυρίζοντας από την εργασία μου, βρήκα λουλούδια στο μπαλκόνι μου!

Το καλό μου το σύμπαν, το είπε στους αγαπημένους μου και αυτοί τα αγόρασαν χωρίς να χρειαστεί καν να το πω.
Χοροπηδούσα, γελούσα και φώναζα !
Ευγνωμοσύνη μόνο !!! 🙏🥰🙏!!!
Η εικόνα ίσως περιέχει: φυτό, λουλούδι και φύση

Καλό , μοσχομυρισμένο μήνα να έχουμε, πασπαλισμένο με μπόλικη αγάπη!  !
Να σου εξομολογηθώ και κάτι άλλο; 
Τελικά πήγα και μια πολύ μικρή βόλτα κοντά στο σπίτι μου!
Σκόνταψα επάνω σε ένα περιφραγμένο οικόπεδο πλημμυρισμένο από παπαρούνες! 

Η εικόνα ίσως περιέχει: λουλούδι, φυτό, ουρανός, δέντρο, υπαίθριες δραστηριότητες και φύση

Μπορείς να νιώσεις τη χαρά μου ; 
Είναι όμορφη η ζωή μάτια μου!  
Πάρε ανάσα βαθιά και απόλαυσε τη στιγμή! 

Shima Rama'S Kosmos 


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου