Σάββατο 14 Μαρτίου 2020

Μείνε στο σπίτι σου

Το μήνυμα της ημέρας 

Μείνε στο σπίτι σου 

                                        Η εικόνα ίσως περιέχει: ουρανός, σύννεφο και υπαίθριες δραστηριότητες, κείμενο που λέει "Home Stay"

Μείνε στο σπίτι σου 😍
Βαρέθηκες μέσα στο σπίτι σου;
Στην βεράντα σου βγήκες;

Τι; Δεν έχεις τόση ωραία θέα όπως εγώ;
Ούτε εγώ έχω!

Στριμώχτηκα στη γωνία της βεράντας μου
και " έκλεψα" το ηλιοβασίλεμα από την βεράντα του γείτονα 😍.

Η δική μου βεράντα είχε απλά ένα υπέροχο ροζ, ίσα ίσα να με προκαλέσει να ψάξω να βρω από που δύει ο ήλιος!
Ναι είμαι τυχερή!
Έχω τη γωνία μου! 😍!

Αν δεν έχεις καμμιά πρόσβαση στον ήλιο,
θυμήσου, έχεις και την ταράτσα!

Και αν δεν μπορείς ούτε εκεί να πας,
σου χαρίζω τη φωτογραφία μου!

Επίτρεψέ στον εαυτό σου να βυθιστεί στα χρώματα!
Πορτοκαλί!
2ο τσάκρα : θάρρος και δύναμη!
Ροζ 
4ο τσάκρα : αγάπη θεραπευτική 
Κάνε υπομονή!
Όλα θα περάσουν!
Πίστεψε!
Απόλαυσε τη στιγμή 😍
Shima Rama's Kosmos

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου