Κυριακή 12 Νοεμβρίου 2017


                                                             H Ψυχή Po 





Είμαι η ψυχή Πο!

Είμαι το πνεύμα, η ενέργεια, η Λευκή ψυχή.

Κατοικώ στους πνεύμονες σου.

Το όνομά μου έχει σχέση με τη δράση του λευκού χρώματος σαν ιδιότητα ενέργειας.

Το λευκό, περιέχει αποστάγματα ενέργειας, ανεφοδιάζεται εσωτερικά, επεκτείνεται και ακτινοβολεί, εκπέμπει δυνάμεις και επηρεάζει τα πράγματα που το περιβάλλουν.
  
Σε συνοδεύω κάθε φορά και είμαι μαζί σου όσο επιλέγεις να μένεις σε κάθε σου ενσάρκωση!

Είμαι συνδεδεμένη με τα ζωώδη ένστικτα, τα έντονα συναισθήματα και τις ανάγκες που κυριαρχούν μέσα σου! Ελέγχω τις 5 αισθήσεις σου!

Βαθύτερος στόχος μου είναι να σε βοηθήσω να θυμηθείς την αιωνιότητα της ψυχής σου! 

Να σε οδηγήσω στο κέντρο της δικής σου ύπαρξης! 

Κράτα αυτό που έχει ουσιαστική αξία και ελευθέρωσε τα ιδανικά και τις εμπειρίες που δεν σε εξυπηρετούν πια.

Απόλαυσε τη ζωή, βίωσε την χαρά! 

Όλα γύρω σου, έχουν μια αρχή και ένα τέλος ! 

Μη χάνεις την αρχή γιατί φοβάσαι το  τέλος! 

Ζήσε τη στιγμή, άδραξε το αιθέριο κομμάτι των εμπειριών σου, το κομμάτι αυτό των συναισθημάτων που σε κατακλύζει ολοκληρωτικά έστω και για μια στιγμή! 

Γέμισε την ψυχή σου! 

Κράτησε την ουσία και ελευθέρωσε το περιτύλιγμα! 

Κλείσε τους κύκλους σου! 

Πάρε μαζί σου μόνο όσα σου υπαγορεύει το θεϊκό σου κομμάτι! 

Είμαι κοντά σου συνέχεια! Σε οδηγώ να εστιάσεις στους καρπούς σου! 

Και όταν έρθει η ώρα, και η ψυχή σου αποφασίσει να φεύγει, όταν αποφασίσει να ολοκληρώσει αυτόν τον κύκλο της ενσάρκωσης και να ξεκινήσει έναν άλλο, εγώ μένω εδώ! Μαζί με το υπόλοιπο υλικό σου σώμα !

Καθαρίζω, ξεδιαλύνω γίνομαι λίπασμα, τροφή, για το επόμενο ταξίδι σου! 

Χαίρομαι που εξελίσσεσαι ! Χαίρομαι που σε φροντίζω! Χαίρομαι που αλλάζεις κύκλο και είμαι η βάση σου! Η ρίζα σου! 

Είμαι η λευκή ψυχή Po! 

Κατοικώ στους πνεύμονες σου! Σου θυμίζω πως να κλείνεις τους κύκλους! Σου θυμίζω τι είναι αυτό που έχει πραγματική αξία για την ψυχή  σου! 

Είμαι η ψυχή Po! 

Σ αγαπώ πολύ!                                           
                                             
                                   ShiRaZ 
                                                  Shima Rama & Zirom





Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου